Vypadá to dobře, jen se kapku vrátím k dynamice boje. Boj by neměl být stereotypní a stereotypu se zbavíme tím, že umožníme hráči používat nestandardní akce, které mohou soupeře zaskočit a tím osvěžit boj. Když máme, těchto akcí víc můžeme v souboji různě tyto akce plánovat a kombinovat. Díky tomu můžeme souboj lépe ovlivnit a naše rozhodnutí v boji mají větší význam. Například si zkuste dát možnost pro každou postavu, během boje, libovolně použít navíc dva body iniciativy,…
Také by souboj proti postavě neměl trvat moc krátce ani dlouho. U krátkého souboje nezačne gradovat situace a napětí a u dlouhého, se stává souboj nudným. Optimální je tak tři až šest výměn útoků. Toto je ale taky ovlivněno charakterem bojujících. Př: Když někoho skřelím brokovnicí X budu se snažit dřevěným kyjem umlátit postavu v plátovce se štítem.